جهت کلیک کنید

ماریانا یا شیاف ماریانا یک محصول فوق العاده ی بدست آمده از گیاه مفید و پرخاصیت ماریانا (بویژه برای بانوان) است. از مشهور ترین و معروف ترین ویژگی گیاهی ماریانا میتوان به خاصیت تنگ کنندگی واژن اشاره کرد.

تنگ بودن واژن در جنس مونث تاثیر بسزایی در افزایش لذت جنسی در هنگام در طرفین دارد و سبب لذت بیشتر زن و مرد خواهد شد.امروزه یکی از عوامل طلاق در جامعه لذت نبردن از روابط جنسی شویی است که یکی از دلایل آن را میتوان گشاد شدن واژن بعد از چند سال زندگی مشترک دانست.

با استفاده از این محصول شما خواهید توانست واژن تنگ و مناسب را بدست آورید. صحت و تاثیرات این گیاه دارویی را میتوان با تکیه به سخنان اطباء خوشنامی همچون ابو علی سینا فهمید که اشاره مستقیم به خواص آن و مخصوصا تنگی واژن کاملا قابل استناد است.

با استفاده از این روش درمانی دیگر نیازی به پرداخت هزینه و پذیرفتن پیامد و عوارض عمل های جراحی همچون واژینوپلاسی نیست. این محصول کاملا اصلی بوده و نگرانی بابت استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

از سایر ویژگی های این محصول ( شیاف ماریانا ) میتوان به

  1. سفت کننده ماهیچه واژن
  2. افزایش لذت جنسی در حین رابطه
  3. دفع عفونت های واژینال
  4. رفع بوی بد واژن حاصل از اورگاسم
  5. رفع سرد مزاجی
  6. رفع فیبروم خفیف
  7. رفع خارش، ازبین برنده التهاب
  8. متعادل نمودن ترشحات نه
  9. دفع انواع قارچ های واژینال
  10. بی طرف کننده ی بی اختیاری در ادرار بانوان

تعداد موجود در بسته : 40 عدد /شیاف

ویژگی ها

  1. ضد خارش
  2. ضد قارچ و باکتریال
  3. تنگ کننده
  4. تحریک کننده
  5. از بین برنده بوی بد واژن
  دسته بندی ها :برچسب ها :,,,,,,,,,,,,,,

چنارو ماریانا ,شیاف ,دکتر ,واژن ,شمعدانی ,اصلی ,شیاف ماریانا ,ماریانا دکتر ,ماریانا اصلی ,واژن افزایش ,ماریانا میتوان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

باربری اتوبار تهران فیلم |سایت فیلم و سریال کارشناسی ارشد برق قفس برندینگ و بازاریابی اینترنتی بحث و تبادل نظر در رابطه با قیمت طراحی سایت دانلود آهنگ های جدید