ولین دوره آموزشی مدیریت زخم در جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران ( درمانگاه زخم ) در حال برگزاریست بدین مناسبت و برای اطلاع از ویژگی های این دوره آموزشی با ریاست این واحد جناب آقای دکتر طبایی گفتگوی کوتاهی انجام دادیم.

آقای دکتر طبایی با سپاس از وقتی که در اختیار روابط عمومی قرار دادین

لطفا عنوان و مشخصات دوره آموزشی حاضر رو بفرمایین ؟

با عرض سلام

اولین دوره بین المللی مدیریت زخم تحت نظارت ICW آلمان و با مدرک بین المللی به همت پژوهشکده زخم و ترمیم بافت یارا در جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در حال برگزاریست.

مخاطبان و مدرسین این دوره اموزشی چه کسانی هستند  و مدت انجام این پروژه آموزشی چند روز است ؟

در این دوره آموزشی که با حضور پزشکان و پرستاران فعال در حوزه زخم تحت آموزش 10 روزه نظری و 2 روزه عملی بصورت فشرده قرار خواهند گرفت.

اساتید برتر پژوهشکده یارا در این دوره مدرسین اصلی هستند و برآنیم که دوره های آتی به صورت ادواری در آینده تحت نظارت ICW در پژوهشکده یارا برگزار کنیم.

این پژوهشکده به صورت رسمس نماینده ICW که زیر مجموعه انجمن زخم اروپا است در ایران فعالیت می کند که مجوز برگزاری دوره های تخصصی در حوزه زخم و ترمیم بافت را داراست.

در پایان دوره آزمون های عملی و تئوری از شرکت کنندگان گرفته خواهد شد که طراحی سوالات آزمون بصورت مستقیم از مرکز ICW آلمان خواهد بود.

شرکت کنندگان پس از اخذ حدنصاب آزمون تئوری مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که پس از گذراندن موفق دوره ها و اخذ نمرات لازم در آزمون های تئوری و عملی ،مدرک بین المللی مدیریت زخم را از ICW اخذ خواهند نمود.

درمان در منزل یکی از بهترین مقالات را مشاهده کنید

کلینیک پوست و مو جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران را مشاهده کنید


درمان در منزل دوره ,آموزشی ,آزمون ,المللی ,عملی ,پژوهشکده ,دوره آموزشی ,علوم پزشکی ,المللی مدیریت ,پژوهشکده یارا ,شرکت کنندگان ,علوم پزشکی تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بررسی تخصصی کالا برقی کارشناس اسبق ودبیرتربیت بدنی ناحیه۱ساری اقتدار پایدار فــروش خـــاویـــار ایــران در داخل کشور amanbehruozi سایت باروت املاک خانی مونگان