امروزه دوربین مداربسته در هر مکان و موقعیتی مورد استفاده قرار می گیرد. مکان های عمومی و اداری، مراکز ، استادیوم های ورزشی، خیابان ها و جاده های شهری و بین شهری همگی مجهز به دوربین مداربسته می باشند. دکل دوربین مداربسته باعث می شود دوربین ها در ارتفاع بالاتری قرار گرفته و محدوده بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند. این دوربین ها به منظور نظارت و بررسی و ثبت تخلفات مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت دکل ها با توجه به موقعیت استفاده از آنها و ارتفاع و جنس بدنه آنها متفاوت می باشد.

دکل دوربین مداربسته

در واقع از دکل های دوربین مداربسته برای بالا بردن برد میدان دید و عدم دسترسی و دستکاری دوربین ها استفاده می شود. علاوه بر این دکل دوربین مداربسته باعث می شود بتوان بهترین زاویه برای ثبت تصاویر را ایجاد کرد و محدوده بیشتری را از این طریق کنترل نمود. دکل منوپل دوربین مداربسته، دکل دوربین ترافیکی و دکل دوربین اسپید دام در موقعیت های مختلف و متناسب با مکانی که می خواهیم دوربین مداربسته را نصب کنیم به کار گرفته می شوند. دکلی که در یک استادیوم قرار می گیرد با دکل ثبت تخلفات رانندگی به طور قطع، متفاوت می باشد. همچنین نوع دوربین و ثابت و گردان بودن لنز آنها نیز با توجه به کاربرد آنها تعیین می شود.

دکل دوربین مداربسته

پایه دوربین مداربسته

به طور کلی از پایه ها و دکل ها برای نظارت بهتر بر محیط اطراف و مکان مورد نظر استفاده می شود که با توجه به کاربرد آنها از انواع مختلفی استفاده می شود. پایه ها معمولا بر روی دیوارها و پشت بام ها نصب می شوند تا دوربین فاصله بیشتری از زمین داشته باشد و تصویر مطلوب تری را در زوایای مناسب ضبط نماید اما دکل بر روی زمین نصب می شود و ارتفاع دکل سبب افزایش فاصله دوربین از زمین می شود.

پایه دوربین مداربسته

ارتفاع دکل دوربین

ارتفاع دکل دوربین مداربسته و انتخاب نوع دوربین آن از موارد مهمی می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد و متناسب با محیط مورد استفاده از آن انتخاب شود. بدون ایجاد تصویری مناسب با کیفیت قابل قبول نمی توان دوربین را در هر ارتفاعی نصب نمود. لنزی که انتخاب می شود و میدان دید مورد نظر باید متناسب با ارتفاع دکل دوربین باشد. دوربین باید در ارتفاعی باشد که کیفیت تصویر حفظ شده و ضمن ایجاد زاویه ای مناسب برای ثبت تصاویر، نتوان آن را دستکاری نمود. ارتفاع دکل دوربین مداربسته با توجه به کاربرد و محل نصب آن از 2 تا 30 متر متغیر می باشد. دکل های با ارتفاع زیاد باید از استحکام بالایی نیز برخوردار باشند تا وزش باد باعث لرزش آنها نشده و کیفیت تصاویر را کاهش ندهد.

 

 


جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید.
۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 

 

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷


منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

 


نصب و راه اندازی ویپ - خدمات ویپ - پشتیبانی ویپ دوربین ,مداربسته ,استفاده ,ارتفاع ,مورد ,پایه ,دوربین مداربسته ,مورد استفاده ,کاربرد آنها ,پایه دوربین ,دوربین مداربسته باعث ,پایه دوربین مدار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

rickyvlqc6 homepage یوزرنیم و پسورد نود 32 | لایسنس نود 32 | آپدیت نود 32 (رایگان) ارزان سرا دو سوته خرید کن تحویل بگیر فروشگاه سایت بلاگ بیست مطالب مهم در مورد شغل های نوین روز دنیا علی مهدوی شهرستانی کونگفو اجناس فوق العاده