شرکت Monarch Blockchain به روز رسانی Wallet Monarch برای Android و iOS با یک رابط کاربری جدید، پشتیبانی کامل از تاریخ معامله برای تمام نشانه ها، پشتیبانی از Token SLP، شیر شیر SLP که کاربران می توانند نشانه های رایگان SLP دریافت کنند و KYC Universal نیز راه اندازی شده است!

شرکت Monarch Blockchain با تحسین بروز رسانی جدید Wallet Wallet برای Android و iOS و راه اندازی Know Your Customer (KYC) 2.0 هیجان زده است. KYC 2.0 و یا آنچه آنها می خواهند Universal KYC یک تجربه KYC به روز شده است که مبتنی بر وب است و به کاربران امکان می دهد تا خدمات موجود را بررسی کنند، وضعیت برنامه را برجسته کنند و کاربران را سریعا برطرف کند تا مشکلات مربوط به تأیید برنامه را برطرف کنند. کاربران قادر خواهند بود تا داده های KYC خود را برای خدمات آینده سلطنتی مورد استفاده قرار دهند. KYC 2.0 یک جنبه ضروری برای تحقق مدل کسب و کار جدید پادشاه است. شرکائی که به ایستم پادشاهی وصل می شوند قادر خواهند بود به سرعت کاربران جدیدی را که قبلا داده های KYC خود را آماده می کنند آماده کنند.


کسب و کار الکترونیک کاربران ,monarch ,wallet ,خواهند ,رسانی ,قادر خواهند ,برای android ,wallet monarch ,monarch blockchain ,شرکت monarch ,شرکت monarch blockchain منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

akhbar tecnolozh9 تهویه رهسام بلاگ ایران ما بیشماریم sitevisa ▀▄▀عجایب و باورنکردنی ها▀▄▀ گروه آموزشي تربيت بدني شيروان