گام پنجم: شناسایی کنترل ها

عدم اطمینان و پویایی های مرتبط با اغلب بازارهای کسب و کار ایجاب می کند که شرکت ها به صورت مستمر، عملکرد خود را ارزیابی نموده و بر تغییرات موجود در محیط نظارت کنند.مطابق با این امر، کنترل های بازاریابی به دو کارکرد کلیدی خدمت می کنند:برای ارزیابی پیشرفت شرکت به سمت هدف خود و برای تحلیل تغییرات در محیطی که در آن شرکت فعالیت می کند.


استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت ,استراتژی دیجیتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برند مد - اولین سایت جامع مد در ایران Derrickyklrnxu6 House پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دهه فجر روزهای سربلندی ونشاط ایران اسلامی مبارک فال روزانه پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان سلامت معلم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان